KWIATKI, CZY LAWENDA?

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was ze zdobienie, którego inspiracją były paznokcie znalezione w internecie :) Kolorystyka została zachowana, także mogłabym powiedzieć, że mani które wykonałam jest odwzorowaniem jednak na dużo krótszych paznokciach. Niestety, ale czasem tak bywa, że w przypadku krótkich paznokci gdzieś niknie ten efekt, który zdecydowanie istnieje w przypadku dłuższych. Co do kolorków to podstawą zdobienia był 064 PINK ROSE, jednak zdjęcia tego nie pokazują, gdyż pazurki robiłam w pochmurny dzień, o dość późnej porze dnia :) Jaśniejszy kolor to 004 PERFECT NUDE, który ostatnio stał się bardzo popularny :) Co do reszty kolorków to nie powiem Wam jakie to były, po prostu wybrałam kilka nie zwracając uwagi na numerki :P Mam nadzieję, że wybaczycie mi jakość tych zdjęć i że zdobienie Wam przypadnie do gustu:) A co do zdjęć, to dajcie koniecznie znać jakie macie sposoby, żeby zdjęcia oddawały rzeczywiste kolorki :)









6 komentarzy:

  1. Wiosennie ;) u mnie wyjątkowo też nudziaki w roli głównej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja moje nudziaki zamieniłam już na pudrowy róż :D

      Usuń
  2. Delikatnie, ładnie :) A co do zdjęć sposobów nie mam, czasem po prostu nie wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, czasem chociażbym się starała i tak zdjęcia nie wychodzą :/

      Usuń
  3. Hmm, żeby zdjęcia oddawały lepiej kolor lakierów chyba najlepszym rozwiązaniem jest lampa - z białym światłem, i jakiś lepszy obiektyw/aparat... Chociaż widywałam takie zdjęcia zrobione komórką, które rozkładały na łopatki nie jedną fotę zrobioną aparatem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do lampy, to zamierzam się w taką zaopatrzyć :D

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! :)